Profiel van do1984 Offline
| Profielnaam: | do1984 |
| Voornaam: | Dominic |
| Provincie: | Overijssel |
| Land: | Nederland |
| Geboortedatum: | 18-06-1984 |
| Je bent zelf: | Stel |
| Sociale status: | Vrijgezel |
| Hobbies: | Uitgaan, af en toe een filmpje pakken etc. |
| Plaats bericht: | Stuur do1984 een privébericht |
| Stem op do1984: | |
| Bezoekers: | 13 bezoekers sinds 16-07-2004 |
| Wat valt er verder nog te vertellen?: | HOI MENSJES, LEUK DAT JE MIJN PROFIEL EVEN KOMT BEKIJKEN... Zoals je kunt zien ben ik weer wezen knutselen aan mijn profiel ... - allemaal om jullie tevreden te houden, natuurlijk...!!! ************************************************************************************************** ************************************************************************************************** EVEN EEN UITLEG WAT BETREFT DE FOTOS: JAH, wat valt er te zeggen over deze fotos??? :P Weinig dus... Mocht je toch meer fotos willen zien...? Kijk dan even op www.gay.nl/me1984 ************************************************************************************************** ************************************************************************************************** Hier een aantal stats: * WIE BEN IK? Nou, hier komt het standaard zinnetje: Ik ben Dominic, vrienden, familie etc noemen me Do, - vandaar mijn nickname. Ik ben 20 jaar jong, en woon in Oldenzaal. Omg. Enschede, even voor de duidelijkheid...! (Zo dat is eruit!!!)... * WAT DOE IK? K ben werkzaam voor het groenste telecombedrijf van Nederland, nl. KPN Telecom, afdeling Klantenservice...! Na bijna 2,5 jaar heb ik het vorige project Telfort gedag gezegd... Alle collegas van Telfort bedankt!!! * WAAR HOUD IK VAN? Ik hou ervan om lekker uit te gaan, om te gaan met vrienden, af en toe een keer een filmpje te pakken etc... * VRIENDJE? Nope, Do is lekker vrijgezel... :D Maare wie weet... :P * BERICHTJES? Yes... berichtjes.. daar mag je me s nachts voor wakker maken... - figuurlijk gezien dan... - Mocht je meer over me willen weten... aarzel dan niet, en stuur me een berichtje...! * MSN? Jaja.. dat heb ik ook nog... Als je lief vraagt wil ik mijn adres nog wel geven...! Zo.. mocht je nog vragen aan me willen stellen.. tja... je weet wat je mag doen.. een berichtje achterlaten...! K stuur je zowiezo een berichtje terug....! Ik hoor van jullie...! Dikke knuffel en een kus, ************************************************************************************************** ************************************************************************************************** Ojah, nog even dit: Ben jij achter een rollator waggelende opa, op zoek naar jong vlees? Zoek dan verder, of pak een enkeltje Thailand!!! |
| Links: | Bdsm Sexshop - Erotische artikelen! |
